Неділя, 22.09.2019, 21:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Лутовинівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Релаксація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт існує

Каталог файлів

Головна » Файли » З досвіду роботи » Методична робота

Звіт директора школи
[ Викачати з сервера (502.5 Kb) ] 17.03.2015, 15:25

Звіт директора Лутовинівської загальноосвітньої  школи І-ІІ ст

2013-2014 н.р.

 

Робота  колективу  школи  в 2013-2014 н. р. була  спрямована на виконання Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту”,  «Національної

стратегії розвитку освіти України на 2012-2021р.р», Державного стандарту початкової загальної освіти (постанова КМУ №462 від 20.04.11 року),  Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (постанова КМУ №1392 від 23.11.2011р.),   Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року (постанова КМУ від13.04.11року),  Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо - математичної освіти на період до 2015 року (постанова КМУ від 13.04.11року), Статуту  школи, Правил  внутрішнього  трудового  розпорядку.

 

1.Загальні  відомості  про  школу:

Комунальний  заклад  освіти  «Лутовинівська  загальоноосвітня  школа         І-ІІ  ст. розташований  за  адресою:

  39132, с.Лутовинівка,  вул. Короленка, 24,  Козельщинського  району,  Полтавської  області, тел. 9-52-44.

 Матеріально-технічна  база  закладу:

Школа  заснована   у 1907 р  Приміщення  школи  складається  з  4  будівель,  проектна  потужність -  192 учні.

    Заклад  намагається  створити  умови  для  роботи  і  навчання,  відремонтувати  та  довести  до  норм  навчальні  класи,  оснастити  школу  неохідним  обладнанням.

      Кожен  рік  виконується  косметичний  ремонт,  є  висновки  державної   санітарно-епідеміологічної  служби  про  відповідність  приміщень   вимогам  санітарних  норм  і  правил,  дозвіл  пожежної  частини.

        Меблі  в  школі  застарілі.  В  школі  є  ідальня,  бібліотека,  гімнастичний  зал.

        Протягом  останніх  років   навчально-матеріальна  база  поповнювалася  недостатньо.

        Школа  має  застарілий  комп’ютерний  клас,   2  комп’ютери    2  нових  ноутбуки.

       2. Фінансово-господарська  діяльність.

         Фінансування  зарплати  і  енергоносіїв  проводиться  централізованою  бухгалтерією  відділу  освіти.  Основне  навантаження  по  здійсненню  ремонту  покладається  на  батьків  і  спонсорів.  Адміністрацією  школи  придфляється  увага  естетичному  вигляду  начальному  закладу  і  утримання  в  належному  стані  подвір’я.   

        Залучення  додаткових  джерел  фінасування  навчального  закладу  та  їх  використання.

        За  рахунок  спонсорів  і батьків:

-      ремеонт  опалювальної  ситеми -  2500  грн;

-      ресмонт  класних  кімнат    коридорів,  ідальні  і  гімастичного  залу – 4000 грн.

           Для  підтримання  належного  функціонування  школи  необхідновирішити  такі  проблеми:

-      заміна  вікон  і  покрівлі  приміщення  початкової  школи;

-      заміна  вікон  і  меблів  їдальні;  будівництво  відмостки;

-      заміна  100 кв.м. лінолеуму підлоги  гімнастичного  залу;

-      оновлення  меблів  класних  кімнат;

-      придбання  шаф  і  столів.

 

3.Кадрове  забезпечення.

       Кадрова  політика  будується  з  урахуванням  вимог  сьогодення  до  вчителя. Серед  завдань  слід  визначити  наступні:

-      активізацію  та  якісне  пертворення  інноваційної  здатності  педагогічного  персоналу;

-      дбайливе  ставлення  до   старшого  покоління  вчителів,  підтримку  іхньої професійної  активності;

-      впровадження  в  навчальний  процес  нових  форм  і  методів  навчання.

        На  початок  2013-2014 н.р.  до  роботи  приступили  18  педагогів,  що  складає  100 %  від  потреби.  Всі  вчителі  мають  відповідну  фохову  освіту  і  володіють  державною  мовою.

       Якісний  склад  учителів  за  віком 

Кількість  педпрацівників

 2013-2014 н.р.

До  30  років

        4

31-40

        3

41-50

        5

51-55

         2

 Понад  55 років

         4

      

       Якісний  склад  учителів  за  педагогічним  стажем:

Кількість  педпрацівників

18

До  3  років

3

3-10 років

1

10-20 р.

3

Понад 20 років

11

 

   Навчально-виховний  процес  забезпечено  фахівцями,  які  мають  повну  вищу  та  середню  спеціальну  освіту.

 

 

     Адміністрація  школи:

№ п.п.

Посада

Пізвище, ім’я, по батькові

Рік  народ ження

Освіта

Спеціальність  за  дипломом

Стаж  роботи

Стаж  керівної  роботи

1

Директор

Данько Н.А.

1948

вища

Учитель  історії

43

3

2

Заступник  директо ра

Іващенко А.О.

1966

вища

Учитель  російської  мови  і  літератури

26

3

3

Педагог  організа тор

Ийслуу Н.В.

1969

вища

Учитель історії

22

13

 

    Атестація  педпрацівників. 

    Підвищенню  рівня  професійної  компетентності  вчителів  сприяє  атестація  педагогічних  кадрів.  Атестація  проводиться  за  Типовим  положенням  про  атестацію,  відповідно  до  Законів  України  «Про освіту»  та  «Загальну  середню  освіту.  Атестація  педагогічних  працівників  проводиться  з  метою:

-      встановлення  їх  кваліфікаційної  категорії  відповідно  до  рівня  ділової  кваліфікації,  стану  педагогчної  роботи  та  результатів  діяльності;

-      активізації  їх  професйної  діяльності,  стимулювання  до  професійного  самовдосконалення,  безперервної  фахової  освіти,  підвищення  рівня  компетентності,  майстерності  та  ефективності  роботи.

Атестація  здійснюється  згідно  наказу  по  школі  і  відповідно  складеного  плану. Не  мали  місця  випадки  зниження  в ході  атестаціі  кваліфікаційної  категорії  чи  позбавлення  педагогічного  звання.

Результати  атестації  педагогічних  працівників  за  2013-2014 н.р.

 

Кількість  педпрацівників

               2013- 2014 н.р.

Всього  атестувалося

                        6

Вища  категорія

                        2

І категорія

                        4

Підтвердження  категорії 

            

     та  звання

                         5

 

   На  підтвердження  вищої  категорії  атестувалися  Тимошенко  В.О.  і          Чабанова А.І.  (учителі  1-4 класів ).  На  підтвердження  І категорії  атестувалися  Іванченко  Т.М. (уч. англ.мови ), Гадзюра  В.А. (уч. хімії  і  біології ),        Олексенко Ю.О.  (уч. англ. мови).  Мудряк  В.А.  одержала  в  ході  атестації  І категорію.

    Учителі  що  мають  вищу  категорію  становлять  22,2 %,  учителі  І  категорії  -     

59 %.

    Педагогічні  звання  мають:

    1) учитель-методист  (Іващенко  А.О.)

    2) звання  «Старший  учитель»  (  Тимошенко  В.О.)

   Але  у  проведенні  атестації  ,очевидно , буда  допущена  формальність,  бо  батьки  висловили  незадоволення  якістю  знань  учнів  з  англійської  мови  (уч. Іванченко  Т.М.).  Це  питання  на  сьогоднішній  день  знаходиться  на  контролі.  Однією  з  форм  підвищення кваліфікації   є  курсова  перепідготовка,  яку  в  2013-2014 н.р.  пройшли                      вчителі Тимошенко В.О., Чабанова А.І., Гадзюра В.А.

    Значна  увага  приділяється  комп’ютерній  грамотності  вчителів.  Ворона І.О.  пройшла  навчання  за  програмою  «Intel».  Проводилось  навчання  працівників  за  програмою  «Microsoft».  На  сьогодні  всі  педагоги  засвоїли  комп’ютерну  грамотність  на  рівні  користувача.

    Поряд  з  курсовою  перепідготовкою  широко  застосовуються  можливості  самоосвітньої  діяльності.  Кожен  педагог  займаться  самоосвітою  згідно  з  індивідуальним  планом  підвищення  кваліфікації.  У  ситемі  методичної  роботи  є  заходи,  що  сприяють підвищенню  кваліфікації:  семінари,  педради,  конференції.  Новою  формою  курсової  підготовки  стало  дистанційне  навчання. 

    4.Управлінська  дяльність.

   Управління школою  здійснюється  через  впровадження  технології  «Адаптивне  управління  загальноосвітнім  навчальним  закладом», згідно  з  річним  планом  роботи,  планом  внутрішкільного  контролю  та  календарних  планів  учителів-предметників  і  виховної  роботи  класних  керівників.  Таку  систему  управління  яка  була  б  заснована  на  взаємодії  всіх  ланок,  підрозділів  та  учасників  навчально-виховного  процесу  і  забезпечувала б  координацію  їхньої  діяльності,  єдність  вимог,  контролю  та  взаємоконтролю в  процесі  роботи  і  сприяла  досягненню  ефективності  та  вдосконаленню  навчально-виховного  процесу  ми  намагалися  впроваджути  в  2013-2014 н.р.

    В  школі  в  наявності  основні  нормативно-правові  документи, що  регламентують  діяльність  загальноосвітнього  навчального  закладу.  Із  підключенням  до  мережі  Інтернет  стало  можливим  користуватися  матеріалами  сайтів  МОН України,  Департаменту  освіти,  інституту  післядипломної  педагогічної    освіти,  інших  закладів  освіти,  ща  дає  можливість  адміністрації  оперативно  використовувати  інформацію, вчасно  знайомитися  з  новими  документами.

   Важливою  складовою  функцєю  управління  є  контроль.  Здійснення  контролю  відображає  реальні  результати  і  подальше  прогнозування  бажаних  показників  розвитку  школи,  його  навчально-виховного  процесу  та  діяльності  всього  шкільного  колективу. 

    Використовуємо  різноманітні  форми  контролю  за  станом  навчально-виховного  процесу,  передусім  такі  традиційні,  як  вивчення  стану  викладання  предметів,  рівень  якості  знань  та  виконання  начальних  планів  і  програм,  перевірки  класних  журналів,  зошитів,  щоденників. 

     Складається  перспективний  план  вивчення  навчальних  предметів  на  5  років,  що в основному  співпадає  з  проведенням  атестації  педпрацівникв.  На  основі  перспективного планування  розробляється  річний  план.  Аналіз  результатів  внутрішкільного  контролю  знаходить  відображення  в  рішеннях  педагогічної  ради  школи,  відповідних  наказах  по  школі.  Крім  контролю  за  рівнем  знань  і  навчальних  досягнень  учнів  проводиться  систематичний  контроль  за  станом  відвідування  занять  і  навчальної  дисципліни.  За  результатами  моніторингу  приймаються  відповідні  управлінські  рішення  щодо  конкретних  учителів  та  учнів,

   Стиль  керівництва  є  демократичним,  оскільки  більшість  рішень  приймаються  на  основі  врахування   думки  колективу  й  інтересі  справи,  ініціатива  й  самостійність  підтримується,  повноваження  делегуються.  Проблеми  спільно  обговорюються.  Примаються  різні  варанти  рішень,  з  них  обирається  найбільш  оптимальний,  затверджується  і  в  подальшому  реалізується.

    Основними  формами  спілкування   є наради,  бесіди,  інформування.  Контроль  здійснюється  задля  позитивного  кінцевого  результату.  Завдяки  цьому  в  школі  наявне  творче  вирішення  справ;  переважають  такі  методи,  як  порада,  побажання,  ставлення  до  людей  шанобливе,  вимогливість  поєднується  із  справедливістю.

    Учителям  надається  більше  самостійності,  що  відповідає  іх  кваліфікації  і  характеру  роботи,  створюються  необхідні  умови  для  самореалізації.  У  кожному  зі  своїх  підлеглих  я  бачу  насамперед  особистість,  у  всьому  розмаїтті  людських  якостей  і  властивостей.

 

...

Категорія: Методична робота | Додав: учитель
Переглядів: 211 | Завантажень: 14 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Зараз
Погода
...
...
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz