Неділя, 22.09.2019, 21:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Лутовинівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Релаксація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт існує

Каталог файлів

Головна » Файли » З досвіду роботи » Методична робота

Експресивна психотехніка
[ Викачати з сервера (8.19 Mb) ] 08.02.2014, 21:57

Експресивна психотехніка  за біоадекватними технологіями " Нова освіта” та Real- методика.

 

Скоординовані дії вчителя і учнів передбачають формування яскравого експресивного образу, що виникає у свідомості учня, що має стати основою для структурування інформації, для « здобуття» нових знань.

 

Основна мета використання цієї методики - вмотивувати навчальний мислеобраз як мікроструктуру знань з навчального предмета, закласти його в довготривалу пам'ять учня та навчити користуватися новим мислеобразом, тобто зробити його творчою, рухливою мікроструктурою мислення.

 

         Використання біоадекватної технології допомагає      діяльності дотримуватися таких психолого-педагогічних принципів як комплексність доступність,системність, результативність,.   Така діяльність має зворотній зв'язок : все це навчальне коло концентрується навколо особистості дитини.

 

         Апробація цієї методики на уроках  суспільно-гуманітарного циклу

( історії, української та світової літератури)  показала, що такі підходи до навчання   сприяють активізації цілісних динамічних мислеформ із навчальної дисципліни ,ефективніше відбувається процес формування навичок роботи з нею.

 

Щоб отримати вмотивований мислеобраз, дуже важливо вміти здійснювати психологічну діагностику, коригувати й розвивати пізнавальні та емоційно-вольові якості особистості. а для цього сучасному вчителеві вкрай необхідно володіти   елементами   експресивної психотехніки . 

 

Одним із головних прийомів експресивної психотехніки є прихований психологічний тренінг, за зовнішньою формою він має вигляд звичайних виховних заходів, які проводить педагог з учнями.  

 

 

    Ефективним засобом експресивної психотехніки є рольова гра.    

 Кожна рольова гра має не тільки розважальний характер, але й виховний, а також відбувається корекційна робота з дітьми.

 

 

 

         Методика використання експресивної психотехніки  за біоадекватними технологіями " Нова освіта” та Real- методикою  - релаксаційно-активна, й використовувати її на звичайному, наприклад,комбінованому уроці майже неможливо. Тому ми застосовуємо різні типи уроків –майстерень:: майстерня побудови знань,  майстерня створення мислеобразу тощо.  В основі поведінкової структури уроку – демократизм, творчість, віра в себе, ведучий принцип: "Здатні всі!”.

 

« НІЧОГО НЕМАЄ В ІНТЕЛЕКТІ,ЧОГО  НЕ БУЛО Б У ВІДЧУТТЯХ ТА ЕМОЦІЯХ»                                            Ян Амос Коменський

 ......

Категорія: Методична робота | Додав: учитель
Переглядів: 509 | Завантажень: 36 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Зараз
Погода
...
...
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz